Möten och ärenden

Publicerat klockan: 14:40:11 den 2008-09-01


Varje gång jag är vid Odenplan står alltid denna moped där! Den är så fin! Jag vill också ha den! Var bara tvungen att kasta en slängpuss till den, eftersom den är så himla tuff!

Idag hade Jennifer och jag håltimme i några timmar, så vi frågade vår kultur- och idéhistorialärare om vi inte kunde få hemläxa, och det gick självklart bra - eftersom hon är världens bästa lärare och vi är flitiga elever som håller vad vi lovar!
Jag och Jennifer spenderade därför dagen mad att springa massa ärenden och gå på lite olika möten. Bland annat så har jag hämtat ut min apparat för el-massage av min problemlagda käke. Den ska jag använda helst varje dag, så får vi hoppas på ett lyckat reslutat!


De här fyra cirklarna kallas elektroder och tillhör min el-massage-apparat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0