Moderna Museet

Publicerat klockan: 17:28:10 den 2008-09-21
Hallå!
Imorse gick jag upp med en tung kropp. Jag hade fått träningsvärk i armar och revben från gårdagens pilates och var supertrött. Men det gick snabbt över, för jag har haft världens härligaste söndag! Mami och jag åkte till Moderna Museet och kollade på de olika utställningarna. Jag var supersmart och passade samtidigt på att plugga i nutdia konst. Jättemånga tavlor som vi ska kunna och har diskuterat på lektionerna hänger nämligen inne på Moderna, så jag berättade om varje konstnär, vad målningen betydde och vad som var så speciellt med just den konststilen för Mami. Supersmart med två flugor i en smäll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0