Känns bra efter träning

Publicerat klockan: 20:02:45 den 2008-09-22
Pilatesträningen var som jag trodde - intensiv! Jag slår vad om att jag kommer få träningsvärk i armarna imorgon! Vi stechade benen väldigt mycket men inte alls armarna. Inte det bästa kanske, med tanke på att det var just armarna som jobbade mest.
Efteråt bastade jag. Det var hur skönt som helst; jag gör det inte så ofta, men när jag väl gör det så njuter jag. Att bli supervarm i hela kroppen och känna hur alla stela punkter i kroppen löses upp. Underbart!
Nu känner jag mig så himla fräsch, men samtidigt trött. Känner nästan för att gå och lägga mig nu, fast det finns fortfarande en hel del att göra innan det blir dags for det. Ska äta lite sen middag och eventuellt plugga lite - om jag orkar! Kram på er!


En av övingarna vi gjorde. Tro mig, det är tuffare än vad det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0