jens 12 år!!!

Publicerat klockan: 08:47:41 den 2008-09-12

GRATTIS LILLEBROR 12 ÅR!



God morgon!
Även fast jag de världens sovmorgon idag sov jag faktiskt inte ut! Klockan 07:00 var jag tvungen att gå upp för att sjunga och ge presenter till lillebror Jens som fyller 12 år idag! Grattis min lilla snorunge!!! (Det finns faktiskt en story till varför jag kallar honom just snorunge, det är inte för att vara elak eller något sådant!).
Jag la mig i hans säng när han öppnade sina paket och somande tillslut. I en timme för att vara ganska exakt. Nu är jag uppe igen och äter frukost. Jag är supertrött. Sådär trött så man knappt orkar röra på sig för "snabbt" för då blir det jobbigt. Well hell.

Idag har jag endast modern konst i skolan, ska bli så intressant! Vi har lykligavis fått en superlärare som brinner för ämnt och gör det kul att lära sig! Go Annika!
Ikväll bli det lite jobb. Jag har inte varit där på ungefär två veckor, eftersom man inte kan hoppa omkring på kryckor i en klädaffär så blev jag helt enkelt tvungen att ställa in.

Vi hörs senare! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0