Jag vill träna!

Publicerat klockan: 10:42:33 den 2008-09-14
[DSC04390.jpg]
Jag blir så peppad och sugen på att träna  när jag ser den här bilden på Natacha och Dhani!


God morgon allihopa!
Inatt fick jag sova ungefär tio timmar, men jag är änfå ruskugt trött. Ni vet, sådär trött så man gör alla rörelser mycket långsammare, ögonen stängs hela tiden och man orkar inte prata. Detta beror nog förmodligen inte bara på att jag är "trött", utan också för att jag åt massa, massa och återigen massa mat igår. Man blir liksom lite plumsig och lat av att äta för mycket. Helt sjukt, jag är liksom fortfarande mätt! Kommer äta en nyttig lunch precis innan jag går till jobbet - längtar!

Har precis kikat in på Natasha Peyres blogg. I hennes senaste inlägg har hon lagt upp fina bilder från Royal Canyon och säger att hon ska bli ännu hälsosammare, något som jag också strävar efter. Eftersom jag haft sportutövning inkluderat hela mitt liv, känns det helt fel och konstigt när jag inte tränar och är hälsosam. Ännu jobbaigare var det ju att jag pajade knät under ett aerobics-pass - jag som precis hade registrerat medlemsskap och var redo att köra järnet! Well hell, på tisdag ska jag på träningsvägledning med en tjej som heter Camilla. Vill ni veta en rolig sak? Hon jobbar på Sats, men är också min granne!
Vi ska lägga lägga upp min träning, vad jag ska träna, när jag ska träna, hur... och så ska jag fråga om hur man stabiliserar upp knät, för jag vill inte hoppa på kryckor någonsin igen! Det är hemst! 
Dessutom ska hon visa mig hur alla tusentals maskiner fungerar! Jag är riktigt sugen på att använda dem! Fast ännu sugnare är jag på att börja träna igen - riktigt, riktigt jäkla sugen! 

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hehe jag sov faktiskt 12 timmar i natt.. Helt sjukt! Men oj vad det behövdes..

2008-09-14 @ 17:04:45
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0