Jag trodde det var helg...

Publicerat klockan: 09:41:29 den 2008-09-19
Morning!
Vaknade av mig själv idag och trodde fullt och helt på att det var lördag! Trist, en dag kvar i skolan först! Det är inte så att jag inte vill gå till skolan, men jag har längtat så himla mycket efter helg de senaste dagarna, så man blir ju klart lite besviken när man inser varför alarmet är på. För att få in helgkänslan helt skulle det vara toppen om jag bara gick iskolan idag och sen åkte och tränade, inte åkte direkt och jobbade. Fast å andra sidan är det bara för några timmar, så jag får helt enkelt vara fräck nog att stå ut.

I helgen blir det film/bio och moderna museet med antigen Mami eller Daddy. Någon av dem ska få spendera lite egen tid med sin dotter; vilken lyx va?! Nej, nu blir det frukost för min del! Gör det här till den bästa dagen på veckan!


Idag är det fredag; gör det till en toppendag! Bara du bestämmer!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Tu tar så himla mysiga bilder ! Puss på dig och hoppas du får en härligt fredag gumman <3

2008-09-19 @ 12:22:30
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0