Jag ska på Nobelfesten, eller?

Publicerat klockan: 20:22:11 den 2008-09-16

Tanken dök upp när Jennifer pulade lite med mitt hår och, tydligen, tog en bild!


Jag känner för att gå en en fin fest, varför inte Nobelmiddagen? Jag vill sätta upp håret i en riktigt pampig frisyr utan att känna mig överdådig - mer glamorös, helst mer än alla andra. Att folk ska titta på mig och tänka "Hjälp, vad vacker hon är!", eller se min underbara håruppsättning eller magnifika kläninng. Skulle inte vara helt fel, för en kväll liksom! Förresten, det sitter ju i blodet! Jag borde klara det galant! Mormor och morfar var på flera Nobelfester tillsammans. Nej, jag ska rätta mig själv, så att alla där ute som inte förstår sig på ironi inte blir rosenrasande. Klart inte sådant sitter i blodet. Fast jag tycker det är riktigt häftigt att de har varit på ett sådant partaj tillsammans. Love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0