Jag flyttar till England

Publicerat klockan: 15:48:08 den 2008-09-08


Visst är hon gorgeous, min älskade vän?!


Från början var det bara en tanke, nu funderar jag allvarligt på att flytta, bo, jobba och leva i England efter att jag gått ut gymnasiet. Under ett halvår, ett år, för evigt? Jag skulle verkligen utvecklas som människa, lära mig nya saker och göra något annorlunda, precis så som jag vill ha det.
Egentligen skulle jag kunna ta vilket småjobb som helt, men jag skulle lika gärna kunna jobba som au pair. Eller kanske till och med läsa någon eller några kurser på uni (university).

Bäst av allt; Jennifer funderar på att göra precis samma sak! Vi skulle inte bo eller jobba tillsammans, men finnas där för varandra. Bo i samma stad, så man alltid har varandra. För hon betyder så himla mycket för mig. Just nu har hennes data virus, så hon kommer nog aldrig läsa det här inlägget, men det gör mig ingenting. Hon vet att hon är en viktig person i mitt liv, det är ingenting jag behöver skriva i en blogg för att hon ska veta. Men om du nu skulle läsa det här Puffin, så vill jag att du ska veta att du är bäst! ... and three for Luxenburg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0