Jag återhämtar mig...

Publicerat klockan: 20:53:52 den 2008-09-18
Ah, vad svårt att skriva den här analysen av dikten! Om ni är intresserade, kolla in "Dis Poem" av Matabaruka. Tufft, säger jag bara! Åkte och köpte en chokladkaka från Lindt (70% såklart!) och hämtar nu lite nya krafter. Diskuterar lite med Hannah Banana om hur jag ska tackla denna dikt! Klockan nio har jag som mål att runda av, vi får se när jag hamnar i säng.  Första lektionen imorgon är inställd, så jag har lite sovmorgon - skönt!
Nej, nu ska jag jobba på som en annan dåre! God kväll!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det bästa med mörk choklad är att det både är nyttigt och gott! Till skillnad från annat godis som sega äckliga gummigodisar proppade med färgämnen! Näe fy! Jag säger bara kör på choklad! :)

2008-09-22 @ 17:18:56
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0