Ikväll och imorgon

Publicerat klockan: 22:59:41 den 2008-09-16
Nu under kvällen har jag pratat med massa underbara vänner - vad skulle man göra utan dem?!, och bokat in lite träningstider inför den snaraste framtiden. Jag blev så oerhört peppad under mitt möte idag på Sats med Camilla (även min granne!), så imorgon när jag har studiedag ska jag köra mitt specialutformade träningsprogram. Ben, rygg, bröst, axlar, mage... det ska bli så kul! Det är nästan så jag är så exalterad att det pirrar i kroppen, hoppas jag kan sova ikväll bara så jag är fit for fight imorgon!

Morgondagen ser ut så här:
* Styrketräning på Sats
* PLUGGA!
* Tre Systrar, Stadsteatern, 19:00

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen! Tänkte varva ner med ett kapitel ur Wuthering Heights, så somnar jag förhoppningsvis med en gång. Det gamla engelska språket i boken är rätt så avancerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0