I love you so much I could squeeze you!

Publicerat klockan: 16:14:06 den 2008-09-15

Så här glad blev hon!


Jag är en sån person som älskar att ge bort småsaker. Stora, dyra, betydlesefulla presenter på födelsedagar är inte heller fel, men jag gillar de små sakarna, som lyser upp vardagen. Idag, till exempel, tog jag ett Juicy Lucy kort som det stod "I love you so much I could squeeze you". På baksidan skrev jag ett personligt meddelande och gömde det i Jennifers väska när hon inte tittade. Jag tänkte att hon skulle bli jätteglad när hon öppnade väskan när hon kom hem och så skulle resten av dagen vara ljus. Vad händer? När vi stå och väntar på buss 1 öppnar hon väskan och utbrister "Men, vad är det här?!". Hon hittade så klart lappen och läste den. Well hell, bättre lycka nästa gång. Mission completed - hon blev ju glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0