I love training!

Publicerat klockan: 14:48:09 den 2008-09-17

Jag tränade två timmar! Visst är jag duktig?!


Vad underbart det var att träna! Känna att musklerna jobba till max, svettas lite, strecha hur länge som helst och bara njuta av att kunna röra på mig! Jag älskar verkligen att träna!
Det var så skönt att vara där mitt på dagen, det var inte alls så mycket folk där, så man slapp vänta på att ens maskin skulle bli ledig eller höra allas flåsanden och eventuellt stirrande blickar. Jag vill ha fler studiedagar!
Allt är så fräscht på Sats, maskinerna, omklädningsrummen, träningslokalerna... stämmer saker som dessa är jag beredd på att betala ett lite högre pris! Att dessutom alla som jobbar där känner igen en och på ett positivt sätt utbrister "Är du här igen?!" och peppar mig får mig att vilja gå dit varje dag! Det kommer jag förstås inte hinna med, men blir man bemött med den attityden varje gång jag kommer dit, ska jag försöka vara där så ofta jag bara kan!

Kommentarer
Postat av: MrJulle

SATS ÄGER!!! :D

2008-09-18 @ 18:42:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26084

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0