Huvudvärk

Publicerat klockan: 16:15:37 den 2008-09-17

Usch, mitt huvud!


Aj, aj, jag har så ont i huvudet! Har tagit en ipren, ikväll måste jag vara på topp! Jag lovar att vi kommer få en skrivuppgift att skriva till Tre Systrar, och då vill jag kunna observera allt som händer på scen. Tror faktiskt att jg drack lite för lite vatten under styrkan. Jäklar också! Jag har ställt in en middag med trevligt sällskap idag och så sparar jag den inderaktiva jobbutbildningen till senare... Allt för att bli kry igen, inte sant?!
Nu håller jag på att göra mig i ordning inför kvällen. Gör det först, så kan jag sätta mig ner och plugga en stund sen. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0