Frisören nästa!

Publicerat klockan: 14:46:55 den 2008-09-01


När jag var på väg hem stötte jag på min frisör på stan. Hon skulle ha lunch, och vi bestämde att jag skulle komma till henne vid 15:30. Superbra! Jag behöver verkligen fixa håret nu, speciellt eftersom engelska Hannah kommer imorgon! Nu vill jag försöka fixa en hårfärg lite inspirerat av prinsessan Madeleine! Passar mycket bättre med en lite mörkare nyans nu till hösten! Vi får se vilken färg jag kommer hem med!

Nej, nu ska jag försöka hinna fixa naglarna innan jag sticker! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: jensa

hoppas att den blir snygg julia.jag tycker iallefall att det är fett snygg hårfärg=)

2008-09-01 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0