Frisören - före & efterbilder!

Publicerat klockan: 18:55:36 den 2008-09-01


Före.


Efter.


Var hos frisören - i 3 timmar! Helt sjukt, men ändå ganska normalt med tanke på att mitt hår är så tjockt. Jag är supernöjd med resultatet!

Först färgade vi utväxten. Som ni ser är den i en relativt mörk nyans, och det beror på att vi ska kunna använda oss av folieslingor nästa gång. Det kan man inte använda sig av när håret är blekt.
Sedan satte vi på en sån där rolig badmössa med hål i och slingade håret. Det gjorde så ont att jag nästan började gråta, men Sara gjorde sitt bästa för att göra det snabbt och smärtfritt! Vill man bli fin får man lida pin, inte sant?!

Resultatet är verkligen kanon! Det blev liksom ingen stark kontrast mellan det mörka och ljusa, utan det smälter samman riktigt fint. Lillebror Jens kommenterade just att det inte alls är samma mörka nyans som prinsessan Madeleine har. Nej, svarade jag - bättre!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jättefint gumman!! =) <3

2008-09-01 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0