Frisk som en nötkärna!

Publicerat klockan: 07:20:31 den 2008-09-26
God morgon allihopa!
Glöm allt vad mediciner och penncillin heter, jag har ett bättre tips! Sov och ta en ipren! Det fungerade i alla fall på mig. Igår kväll mådde jag som sagt inte hyperbra, så jag tog en ipren och kom i säng 22:20, och idag, morgonen efter mår jag som vanligt igen! Jag är glad! Nu kan jag gå till skolan och andas ut. Vi måste vari ett helt gäng som höll tummarna, jag som nästan trodde jag var dödssjuk...

Nej, nu måste jag rappa på lite om jag ska hinna. Mitt hår var lite tråkigt idag, så jag tuperade det! Supercoolt bev det! Jag ser ut som en catwalkmodell (i håret i alla fall). Ha en underbar fredag alla underbara läsare!


Är inte den här bilden, avbildad Gwen Stefani, riktigt cool?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0