Fjärilar i magen vid fel tillfälle

Publicerat klockan: 00:17:05 den 2008-09-15

Tillbaka till skolan imorgon!


Uh, vad störande. Ibland händer det att jag har svårt att sov på kvällarna. Huvudet bara skriker "Sov!" medan kroppen vill ut och springa. Det kittlar i benen oh magen är full av fjärilar, ungefär som när man är kär. Det kliar i fingrarna efter att skriva, så jag skräcker mig efter en penna, samtidigt som mina ögon knappt orkar hålla sih vakna. Ganska exakt så är det för mig just nu. Varför?
Jag ligger och är spänd och förväntansfull inför morgondagen, eller varför inte hela nästa vecka för den delen?! Det finns så mycket spännande saker som ska hända mig, så att ligga i sängen och sova känns bara fel. Eller åtminstonde slöseri med tid. Jag vet att jag behöver sova för att jag ska orka med vad-jag-nu-ska-göra och vara på topp, så drömmen vore ju att somna lika fort som jag knäpper med fingrarna. Men vi vet ju alla hur lätt det är. Därför undrar jag, har du några toppentips att dela med dig? Skriv på en gång, så kanske jag inte sitter uppe hela natten och väntar på att morgonen ska gry! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0