Dagens Outfit - bjudning

Publicerat klockan: 22:32:21 den 2008-09-10

Kappa, Eve of Eden
Kofta, från mormor
Klänning, Zoul
Clutch, Celiné
Armband, Pilgrim
Örhängen, Pilgrim
Leggins, H&M
Stövlar, Gabor

Jag ber om dålig ursäkt för dålig uppdatering idag, men det har varit full rulle hela dagen, så jag har helt enkelt inte haft tid!

I inlägget innan såg ni outfiten i skolan. Efter en lång dag åkte jag hem, duschade, åt middag och åkte iväg på en reunion med mitt gamla konfirmationsgäng! Kul att se alla "gamla" ansikten! Man börjar ju nästan känna sig lite gammal, med tanke på att det i inbjuden stod "...nu har det gått tre år sedan ni konfirmerade er..." - hjälp! Vad det verkligen så länge sen?! I alla fall, bilden ni ser ovan är vad jag hade på mig under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0