Bild på min tee

Publicerat klockan: 14:17:53 den 2008-09-07

Little miss Busy är i farten!
Till att börja med har jag städat rummet. Det känns så tomt. Madrassen är inte kvar Hannahs resväska tar inte upp hela gången, grejer ligger inte överallt. Framför allt är det ingen Hannah kvar. Jag spelar upp en kul video vi spelade in igår kväll. Hon sjunger på en riktigt brittisk sång och brister sedan ut i världens skrattattack. Jag ler lika stort varje gång jag ser den. Okej, nu måste ska jag tänka positivt. Jag åker ju till dem om en och en halv månad. Veckan har verkligen varit underbar och jg är så tacksam för att ha funnit världens underbaraste vän. Hannah Banana.

Har kommit igång med massa plugg också. Det är ett måste, med tanke på alla härliga uppgifter mina lärare delat ut. Jag klagar inte, eftersom jag älskar att lära mig saker. Men det är pyttelite för mycket.

I nästa inlägg skriver jag om första dagen, då jag, Jennifer, Sarah och Hannah träffades för första gången! Håll i er!


Var bara tvungen att lägga upp en bild på min nya tee som Hannah hittade till mig! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0