Being Julia

Publicerat klockan: 17:53:58 den 2008-09-07



Jag har lyckats dra på mig världens dunderförkylning. Snorar och känner mig lite ynklig, men jag är ganska glad ändå. Dock fick varken jag eller Hannah särskilt mycket sömn under veckan som gått, i genomsnitt sex timmar per natt, så nu är jag helt slut. Man blir ju alltid lite extra gnällig när man är förkyld också, så allt känns lite extra jobbigt idag. Jag menar, inte bara att denna underbara vecka tagit slut, att Hannah inte är kvar och att jag har ordentligt med plugg - dessutom är jag förkyld! Nåväl, nog tjatat om det.


Just nu är jag ensam hemma (skönt!). Har precis druckit te ur min rosa mumin- mugg och ätit en avocadomacka. Ikväll ska jag göra en sådan där typisk sak när man är just förkyld - titta på film. Jag ska se Being Julia. Ska bli intressant, eftersom det handlar om en skådespelare som börjar ersättas av den "yngre" generationen.

Om jag orkar kör jag på med lite mer skolarbeten. Men, som sagt, jag är ju förkyld.

Kommentarer
Postat av: Frannie

Låter som en intressant film! och den där muggen låter ytterst intressant ;)

2008-09-07 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0