Back in the old days

Publicerat klockan: 22:44:52 den 2008-09-10

Jag är, såklart, det längsta tjejen i ljusblått!

Jag säger det återigen: var det verkligen tre år sedan jag konfirmerade mig?! Helt sjukt! Det känns verkligen som igår! Fast ändå inte. Så mycket saker och erfarenheter har man varit med om under denna period, bra och dåliga. Jag försöker ta allt med en nypa salt, inte överreagera och njuta av livet. Det enda man kan göra är att göra sitt bästa. Har man gjort sitt bästa, kan man inte bli besviken, hur än resultatet eller responsen tyr sig.

Det här fotot hittade jag i ett gammalt fotoalbum de hade i kyrkan. Vilka små pluttar! Vad smal jag var! Inga lår eller någonting! Well, i och för sig tränade jag basket 24/7, och egentligen brydde jag mig inte särskilt mycket om utseende under den perioden. Just till detta foto kommer jag ihåg att jag praoade, på TV, och man ser på bilden (läs: jag ser) att mitt hår var stylat. Lite á la Hollywood. När jag praode blev jag sminkad och fick håret fixat i princip varje dag. Underbara tider. Skulle inte vara helt fel att jobba som nu. Programledare - skulle jag passa, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0