Är jag en kändis?

Publicerat klockan: 19:59:06 den 2008-09-16

Känd?


Idag har jag ju självklart varit i skolan. Haft lektioner som alla andra vanliga människor i min ålder.
En sak har jag lagt märke till. Eller, både jag och Jennifer har lagt märke till något. Folk stirrar i skolan. På mig. De flesta är killar, mestadels elare tror jag. Folk stirrar mer än vanligt. Jag menar, visst att jag är lång, så till det sättet är jag van att folk tittar, men som det varit de senaste två veckorna... vad är det med folk egentligen?! Man börjar ju undra; är det för att jag ser bra ut, att jag är lång, eller har något pucko spridit något falskt rykte om mig? Det sista känns troligt, men ändå inte, jag har nämligen lite svårt att tro på att ett rykte om en person skulle kunna nå skolans 2000 elever, eller vad tror ni? Nej, jag får helt enkelt hoppas på alternativ ett och två; att jag är för jäkla snygg och lång!

Hur tycker ni att jag ska tackla detta? Ignorera, fråga någon, eller vad?! Snälla, dela med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart är det för att du är så otroligt snygg Fred!! =) <3

2008-09-16 @ 21:46:25
Postat av: Matilda

Det är väl inge konstigt att folk tittar när den vackraste tjejen i världen går förbi?

2008-09-16 @ 22:25:04
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0