7 days to change your life

Publicerat klockan: 10:52:33 den 2008-09-28
God morgon alla!
Idag har jag vaknat på ett toppenhumör! Dels för att jag har fått sova ut, och dels för att jag har gett 7 Days to Change Your Life ett nytt försök. Jag läste ju den i våras, men hann aldrig läsa klart den för att det kom så många saker i vägen, som var förprioriterade. Men nu som sagt ska den ges ett nytt försök. Man kan inte läsa de två första kapitlena och tro att man kan förändra sitt liv efter det. Så går det inte till. Så nu jäklar. Jag ska lyssna på en CD, 30 minuter, morgon och kväll, pluss läsa ett kapitel med övningar varje dag. En riktig utmaning, med tanke på att jag ska hinna med resten av mitt liv samtidigt, men allt går bara man vill, inte sagt?

Jobb idag med! Ser fram emot det. Nu ska jag göra mig i ordning så jag hinner slänga en kik i boken! Ha en toppensöndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0