Världens bästa dag!

Publicerat klockan: 11:39:20 den 2008-10-18

Ah, jag njuter verkligen av att ha en helt ledig dag! Det var så länge sedan! Eller, helt ledig är den ju inte. Jag har bokat tid hos frisören, som ska färga utväxten, slinga med hätta eller folie eller bara färga vet jag inte, men det spelar inte så stor roll för Sara gör det helt enkelt bäst så jag litar på henne! Kommer sedan eventuellt köpa en laptop. Jag ska i alla fall springa förbi båda finalistbutikerna och pressa säljarna lite till och slänga en sista kik på dem båda två, så jag gör rätt val. Det blir lite knepigt, för Daddy ska köpa sin laptop imorgon och Mami på måndag, så jag är lite osäker på om jag ska vänta eller inte. Så man kan köpa tillsammans liksom.

I övrigt är jag överlycklig över att (många "över" där!) att det är världens kanontoppenhöstväder idag, på min lediga dag dessutom! Ska gå till eller från city har jag bestämt mig för, så jag kan få lite naturligt solljus på mig, och inte bara spotlights.
Ha nu en underbar helg! Passa på att komma ut i solen, njuta av ledigheten, umgås med dem ni känner att ni mår som bäst med, äta god mat, choklad och kanske titta på en schyst filmrulle! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0