Utskällning av läraren

Publicerat klockan: 10:02:42 den 2008-10-10


Så här ser det ut när allt är som vanligt i skolan. Elin, jag, lektor Leif och Lynn. Även om jag varit superduktig på lektionen tyckte han det var kul att göra en skäll-på-Julia pose efter lektionen.

Ikväll när jag kommer hem har jag bestämt mig för att skriva en to-do lista på hela nästa vecka. Strukturera upp när jag ska plugga, träna, umgås med vänner, ha egen tid, jobba, gå i skolann - ALLT! Jag känner att det varit lite för mycket för mig denna vecka. Är en sådan person, att om jag planerar så går saker och ting mycket bättre. Nej, nu ska det pluggas inför provet. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0