Köp dyra basplagg!

Publicerat klockan: 21:52:00 den 2008-10-11
Hej!
Dagens jobb gick superfort. Bara man knäppte med fingrarna så hade jag verkat mitt pass - skönt! Köpte ett supersnyggt baslinne! Jag älskar verkligen den modellen; har redan i rött, vitt och svart. Nu utökade jag med en vit/grå/beigemelerad. Åt sushi till middag, vilket var väldigt gott. Nu är jag mätt och belåten. Ska bara mysa och ta det lugnt ikväll. Mami var världens underbaraste och hämtade mig från jobbet idag och dessutom köpte hon en 72% chokladkaka till mig! Julia hjärta Mami! Fast helt lugnt kommer jag inte ta det ikväll. Imorgon kommer jag ha fullt upp exakt hela dagen, så därför är det några skoluppgifter som ska fixas ikväll. Imorgon kommer jag helt enkelt inte i ha tid!

Innan jag börjar jobba imorgon ska jag på spaning efter bra basplagg. Tänk som jag: köp dyra basplagg (bättre kvalitét) och lite billigare festkläder (eftersom du antagligen vill ha mycket att välja bland och inte kommer använda dem mer än två, tre gånger). Efter jobbet ska jag äta middag ute med Dana, världens underbaraste tjej med ett skratt to die for. Sedan ska vi se filmen Patrik 1,5 på bio. Perfekt sätt att spendera en söndag, eller vad säger ni? Alltså:
12.00 - 12.55: Shoppa
13.00 -18.15: Jobb
18.30 -  20.20: Middag ute med Dana
20.30 - 22.30 : Patrik 1,5

SF Bio: Patrik 1,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0