Julia = Arwen?

Publicerat klockan: 19:29:27 den 2008-10-14
Hallå!
Idag har jag haft ett riktigt intressant möte med Elin och Jennifer. Mycket pepp och feedback, precis som det ska vara! Hade förövrigt Cambridgeprov i Engelska C, som gick riktigt bra! Tippar på högt resultat! Allt pluggade igår på Stadsbiblioteket tog minsann ut sin rätt idag!

Under eftermiddagen har jag sprungit runt som en dåre på stan, i olika ärenden. Bland annat så har vi skolfoto nästa vecka, då kan alla klä ut sig till hjältar, seriefigurer eller sagokaraktärer, så vi kilade till Buttricks och kikade på olika kostymer. Från början ville jag vara en Disneyprinsessa, men jag hittade en Arwen-kostym och bestämde mig för att vara henne istället. I ettan, när jag hade långt brunt hår, fick jag jämt höra hur lik jag var Liv Tyler/ Arwen. Jag får fota mitt elevkort till er någon gång, det fungerar som mitt Arwen-bevis. Därför fixar jag en peruk och klänning på måndag, så är allt packat och klart!


Den här coola outfiten prövade jag, grön klänning och tiara - dock kommer jag ha en annan på skolfotot!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh det kommer bli finfint :) jag måste få se kortet sen! :D

2008-10-14 @ 20:56:10
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0