Vilda Västern för modenissar!

Publicerat klockan: 10:08:21 den 2008-10-11
God morgon!
Idag har jag vaknat av mig själv, utsövd, vilket verkligen var behövligt för min del. Hela veckan har fått alldeles för få timmars sömn, så jag kompenserar lite nu på helgen. Om några få timmar ska jag jobba, och innan dess finns det en hel del saker att fixa med här hemma.

För alla modeintresserade, så var det ju modeveckan i Paris för drygt en vecka sedan. Jag har kollat in skådespelerskan Emma Watson (Harry Potter) lite extra noga. Lite kul är det att se hur hon sköter allting, när vi är lika gamla! Inspiration? Här kommer i alla fall bilder från alla frontings! Enjoy!





Och den här bilden var jag bara tvungen att förstora! Riktigt kul, det ser ju nästan ut som Vilda Västern för modenissar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilda västern för modenissar! Jag håller med :)

2008-10-12 @ 21:09:10
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0