Titta vem jag hittade!

Publicerat klockan: 20:56:36 den 2008-10-13


Titta, titta, titta!!! Titta vad jag hittade på Louise Bratts blogg! Jag satte typ i halsen, världens smil tornade upp sig i ansiktet på mig och mina ögon blev stora som tefat. Herregud!
Varför, undrar ni kanske? Jo men herregud, det är ju hon! Kolla i bakgrunden. Ser ni stylisten som står och trixar med Louise hår? Det är Åsa! Underbara Åsa!
När jag praoade senast var det på Onside TV. Jag gjorde verkligen ALLT när jag var där; scripta, kameraman, redigerare... you name it. Ja, och så klart så hängde jag ju i sminket en hel del. Där jobbade Åsa. Jag fick sminka, bli sminkad och stylad i håret - varje dag! Helt otroligt underbart! Duktig var hon dessutom och helt fruktansvärt trevlig! Under min sista dag fick jag en enorm påse med smink! Bara smink! Det är svårt att toppa ett ögonblick som det! Åsa, Åsa, Åsa, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh en påse smink efetr praoen låter ju inte helt fel! Det skulle jag också vilja ha! :)

2008-10-14 @ 21:02:49
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0