Problem, problem, problem

Publicerat klockan: 17:33:59 den 2008-10-08

Suck. Vad trött jag blir. Ingenting verkar fungera som det ska i nuläget. Datornarna i skolan fungerar inte (suprise!), tangentbordet hemma har gått sönder, min mobil är lämnad på lagning, internet har inte de bilder jag behöver... Jag bara kokar av ilska just nu. Men herregud, jag har varit med om värre saker. Just nu är jag bara lite putt på att jag inte kan blogga som jag vill. Nej, usch. Allt ser lite mörkt ut just nu. Ikväll blir jag förhoppningvis lite uppiggad. Jag ska se föreställningen Cabaré med Marta och Jennifer på Stadsteatern. Hoppas den är rolig och bra, känner att jag behöver det just nu. Plugga till Nutida Konst provet är ett måste, frågan är bara om vi hinner äta middag innan? Kanske bara en macka för att slippa svimma.
Nej, nu ska jag springa ner till tjejerna som sitter i en annan sal och knapprar på sina MAC-datorer. Hoppas de ha haft mer tur...
Hur som hest så vill jag bara önska er en fortsatt bra dag! Hoppas ni har mer tur än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0