Prispressaren Julia

Publicerat klockan: 17:42:16 den 2008-10-15
Hallå!
Är hemma och vänder en snabbis. Ska alldeles strax åka till ypga-passet, vilket ska bli riktigt skönt! Föra veckan var så stressig, så jag känner att jag behöver lugna ner mig lite. Perfekt med sådan här träning, då man kan fokusera på sig själv och samtidigt träna och hitta lugnet. Tips på någon annan bra träning?

Efter föreläsningar i skolan har jag spungit runt på stan och pressat priser hos olika elektronikförsäljare. Letar som sagt efter en laptop, och endast det är bästa gäller. Jag vill ha mina krav uppfyllda; att kunna vara mobil, laptopen ska inte väga mycket, snygg design, lagom avancerad, webbcamera, bra upplösning och RAM-minne. Just nu står det mellan en ACER och en rosa Vaio. Ska fundera lite på saken! Vi hörs ikväll igen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0