På besök på nördarnas favoritställe no. 1

Publicerat klockan: 16:23:25 den 2008-10-09
Nu är jag på Stadsbiblioteket och lånar en data. Hjälp, vad handikappad man känner sig utan en fungerade data hemma! Någon annan som känner igen sig?
Mötet på Eastmans gick bra. Britt (och en praktikant) tog hand om mig. Vi beslutade att skicka en remiss till en sjukgymnast, eventuellt få akupunktur och utföra botoxinjektion. Jag som trodde botox bara användes vid skönhets"operationer", men icke sa Nicke!

Nu bör jag rappa på lite. Bibliotekens lånedatorer kan bara användes i 30 minuter (!). Just nu har jag 17 minuter kvar, varav 10 minuter gick åt till att starta datan. Dåligt! Har en hel del grejer att kolla upp innan jag går härifrån, så vi hörs! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0