My big dream

Publicerat klockan: 21:47:00 den 2008-10-02


Dagen har flutit på bra. Mår mycket bättre nu. Ingen yrsel, illamående eller trötthet nu. Kanske lite trötthet, men det beror inte på näsblödandet, utan för att jag faktiskt är normalt trött och behöver sova. Ska snart göra det.

Har under dagen fokuserat stenhårt på en sak; att sätta upp mål. Lång eller kort sikt, det spelar ingen roll. Huvudsaken är att jag har en del mål och viljor framför mig som jag kommer att genomföra. Nu vet jag för övrigt vad jag vill i livet. Har satt upp fem stycken "my big dream". För er som inte känner mig, tro mig, jag kommer genomföra dem! Fortsätt läsa här i bloggen så får ni så småningom reda på vad det är!

Imorgon är det skola som vanligt. Skönt med lite rutiner säger jag bara! Drama, nutida konst och idrott står på schemat. Under nutida konsten ska vi vara på Moderna Museet. Som en repetetion bland alla tavlor inför provet nästa vecka. Kul! På tal om Moderna Museet var jag bara tvungen att lägga upp en bild från mitt senaste besök! Önskar jag kunde ta en sådan fika efter lektionen, men tiden räcker inte till! Har idrott direkt efter och sedan bör det av direkt till jobbet; där jag ska gå ytterligare en utbildning! Åh, vad kul det är att lära sig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Låter jättebra det där med målen :) Puss<3

2008-10-03 @ 15:29:25
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0