Lyxig söndagsmorgon

Publicerat klockan: 09:35:17 den 2008-10-12



God morgon kära läsare!
Det känns lite typiskt att det ska vara kanonhöstväder idag, när jag kommer vara inne i butiken hela dagen. Men, men, det kommer väl fler dagar antar jag. Just nu ska Mami och jag ha det supermysigt och äta söndagsfrukost tillsammans. Göra ägg, äta min favoritfil, färskpressad juice, massa mackor... Hur mysigt som helst! Jag gav förslaget igår, dels för att jag på något sätt vill tacka för att hon skjutsade hem mig från jobbet (det brukar inte hända särskilt ofta) och dels för att jag vill spendera lite kvalitétstid med henne. Härligt!
Glöm inte visa för era nära och kära vad de betyder för er idag! Det är så lätt att man tar sådana saker för givet!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad mysigt det låter! blir så hungrig när jag ser de där bilderna också!

2008-10-12 @ 21:09:50
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0