Laptops!

Publicerat klockan: 23:01:15 den 2008-10-09


Att välja laptop är inte det lättaste...



Jag måste påpeka det igen; igår var ingen höjdardag. Idag var garanterat mycket bättre - imorgon blir bättre än bäst! Ska till skolan tidigt, som vanligt. Efter skolan åker jag direkt till jobbet och innan jag vet ordet av är jag hemma klockan 21:00, och en hel dag har passerat! Kan ni förstå hur snabbt saker och ting kan gå?! Kommer såklart blogga under dagen!

Har i veckan börjat kika på laptops. Jag ska ju som sagt köpa en, men jag vill hinna kolla igenom utbudet i några butiker så jag har någonting att jämföra med, och slutligen kan välja det alternativ som passar mig bäst! Funderar lite på WebBook, vad tror ni om den? Några bättre förslag?
Nej, nu ska jag ha lite egen tid innan jag går och lägger mig!

För er som läser detta i rätt tid - släng en kik på Blondinbella som debatterar hos Janne Josefsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0