Jag trodde jag skulle do

Publicerat klockan: 00:01:16 den 2008-10-24
Hej allihopa! London ar fortfarande toppen, leds en bara att det inte blir nagra bilder just nu. Har tagit hur manga som helst, men ni far helt enkelt vanta tills jag kommer hem igen. Har lanat Mamis kamera, sa sladden foljde inte med.

Idag har vi varit i skolan; oplanerat varit med och blivit filmade pa flera dramalektioner, vilket var valdigt kul, men lite nervost maste jag erkanna. Under en rast gick jag, Hannah och Jonny till en kompis bil och lyssnade i baksatet pa hans nya bas. Jag ar ingen gammal tant, men jag trodde allvarligt talat att jag skulle do. Hannah med. Basen var sa extremt hog att den tog over hjartats slag, hemskt. Skolan slutade sa pass sent att vi akte hem till Hannah och hade en supermysig filmkvall(The Notebook) med take away fran Pizza Hut. Hur gott som helst. Vissa, harkel, harkel, at for mycket och madde darfor lite illa.
Dagen har verkligen gatt superfort, vannerna ar underbara och livet leker. Imrgon blir det skola, mer dramalektioner, kanske tvatta nagons bil (?) och middag ute med ett enormt gang. Vi har slagit ihop Hannah och Sarahs vanner, sa vi far se till att fixa ett extra stort bord pa restaurangen vi ska till. Hoppas allt ar toppen med er! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul att du kan lära känna massa människor från london, hitta lite nya kontakter som kan konkurera med chriss ;) Puss <3

2008-10-24 @ 16:26:19
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0