Friday Night

Publicerat klockan: 21:47:11 den 2008-10-10
Hej alla underbara!
Jobbet gick superbra! Imorgon åker jag till en annan butik för att pröva på ett annorlunda tempo, för omväxlings skull alltså. Egentligen tycker jag bäst om att ha en fast bas, men nu är det första gången då jag är någon annanstans, så jag tycker det är värt ett försök. Man kan ju inte veta förrän man prövar, eller hur?!

Nu poppar jag lite popcorn, ska äta mandariner och ta ett glas vatten. Har redan tryckt i mig mörk choklad med salt i, mums-mums och Coca-Cola, så jag känner mig inte så jättetaggad på sötsaker. Tips: Jennifer Lopez och Richard Gere på 5:an!


Yummie-yummie in my tummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0