"Elektronikstopp"

Publicerat klockan: 17:43:34 den 2008-10-06

Hallå!
Nu sitter jag och Jenny på biblioteket och pluggar. Har tagit massa härliga bilder, men man kan inte lägga upp dem via dessa datorer.
Jag, Carolina, Jenny, My och Isabel har tagit väldens mysigaste fika idag. Det kändes riktigt vuxet; massa vänner som droppade förbi, vi satt ute med mackor och latte, omsvepta i filtar medan solen lyste på våra ansikten. Hur underbart som helst. Återigen, härliga bilder togs, men de lägger jag upp en annan gång. Mina föräldrar har kommit på en otroligt dum regel hemma, som kallas "elektronikstopp", vilket, som ni säkert förstår, innebär att de tagit bort alla elektronikproduker. TV, data, you name it. Ska försöka köra ordenkligt med puppyeyes under veckan så kanske alla sladdar dyker upp snart. En egen laptop med trådlöst internet skulle inte sitta helt fel nu. Håll i hatten så kommer massa bilder dyka upp så småningom. Ha en underbar måndag allihopa!

PS. Bara för att jag inte har en egen data tillgänglig just nu innebär det inte att jag inte kommer blogga något mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0