Helgen spenderas i...

Publicerat klockan: 10:09:45 den 2008-11-06

Den här ska jag med!



Imorgon, direkt efter skolan, drar jag till Finland! Min lillebror Jens ska ha en fotbollsturnering  där med sitt lag, så jag och Matilda (en av fotbollsspelarnas syster) åker dit tillsammans! Det kommer bli så underbart! Det fanns inga 2 hyttar så vi fick ta en 4 hytt - luxury!!! Titta på matcher, shoppa lite, partaja, äta god mat och njuta av varandras sällskap. Hur fel låter det? Inte alls! Det ska bli skönt med ett litet avbrott. Senast jag var ute och reste med Matilda var i somras, i Paris. Oförglömligt. Det ska denna resa också bli!
Kommer hem någon gång under söndagen, då kan ni räkna med att jag bloggar!

Dessutom åker jag iväg som avsvarig för lillebror. Han är ju trots allt bara 12 år. Men jag ska inte vara den pinsamma systern (han har en tendens att tycka det när han är bland kompisar. Jag antar att han har åldern inne), så jag ska försöka att inte vara så högljudd, inte göra något dumt på båten och inte spela någon extramamma till honom. Vill han ha en åksjuketablett får han komma till mig, annars får han skylla sig själv. Nej då, så dum ska jag inte vara. Kanske påminna honom, så får han ta en om han vill. Förresten, pinsam är nog inte rätt ord, han blir mer generad och blyg om vi, låt oss säga,skulle stå och prata när hans kompisar är runt omkring oss. Well hell, helgen kommer i alla fall bli toppen! Dags för lite nya intryck! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0