Fullspäckad dag!

Publicerat klockan: 21:33:40 den 2008-11-04
Hey guys!
Sorry att det inte blivit så mycket uppdatering - har haft full rulle hela dagen! Skola först, där alla lektioner gick strålande! Alla som kände på min väska när jag åkte hem (jodå, jag var ju tvungen att visa vad jag gick runt och släpade på) tyckte den var stentung. Alltså, bokstavligen som om jag hade stenar istället för böcker i väskan. Skyller allt på svenska och engelskaläraren (samma person). Han är bra på att ge läxor om vi säger så.

Efter skolan drog Jennifer och jag till Satdsbiblioteket med med latte och brownie i handen och pluggade inför postcolonial provet vi har i engelska på torsdag. Lite spänd. Känner att jag inte kommer hinna plugga ondentligt, eftersom det är ett så kallat svårt prov!

Efter detta (sucka inte, jag sa att det var full rulle hela dagen) mötte jag upp min Mami. Vi åkte till Expert för att, håll i er för nu avslöjar jag vad jag gått och sagt ska hända idag; hämta upp min nya laptop! Jag har ju sedan länge bestämt mig för att köpa en laptop, men tillfällerna har inte varit rätt och dessutom har jag inte hittat datorn med stort D. Men, den är funnen och köpt! Bara ett problem, leveranstid. Försäljarna sa att den absolut senast skulle ha kommit idag, vilket den inte hade. Nu har jag inga underbara bilder från Jennifers och min London-vistelse att visa, inga bilder från webbcamen, ingenting just nu faktiskt. Förutom ett toppenhumör (om vi bortser från att ljug-försäljarna gav mig falska förhoppningar och är riktigt luriga med priserna)!

Efter Expert - sucka inte! - sprang jag till Ashtangayoga-lektionen. 75 minuter, hur jobbigt som helst, men på något sätt så älskar jag det i alla fall! I'm the yoga-fan number one!

Herregud, nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vet att jag borde plugga lite inför torsdagens prov, men sängen känns riktigt lockande. Gah, kommer ju inte hinna med att plugga överhuvudtaget, imorgon gäller nämligen ännu en yoga-lektion! Ciao!


 
Imorgon mina vänner, imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0