Från en annan kväll till en annan

Publicerat klockan: 20:21:01 den 2008-11-09


Från en kväll till en annan...


Bloggar sängliggandes. Jens och jag har legat och kollat på Punk'd videor där Rio Ferdinand är programledare, inte Ashton Kutcher. Just nu har han somnat brevid mig (ni anar inte hur gulligt det är!!!) medan Suddenly spelas med Ashley Tisdale ur högtalarna. Mysigt!

Laget vs. Föräldrarna slutade med straffläggning där killarna tog hem segern. Superhärlig kväll med alla, pizza och prisutdelning. Dock var Matilda och jag oerhört trötta, vilket jag fortfarande är. Ska hinna med lite småsaker innan jag går och lägger mig, tidigt, ikväll. Bland annat få Jens ur sängen.

Nu dag och vecka imorgon! Allt är möjligt, tänk på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0