Usch och fy!

Publicerat klockan: 15:03:44 den 2008-11-28
Usch och fy! Jag gick hem från skolan idag för att jag inte mår bra alls. Har ont i huvudet, käkarna, kroppen och halsen. Eftersom det i princip är omöjligt för mig att vara sjuk när jag jobbar, så kände jag att det var viktigare att gå hem och vila en liten stund och sedan åka till jobbet, än att vara med på idrotten och sedan inte orka jobba. Jag som ska ut imorgon! Då kan man inte må dåligt! I värsta fall får jag stanna hemma och sova mig frisk, men än så länge: en sak i taget. Känns ärligt talat skitmotigt att gå och jobba, men jag gick in på Sofi Fahrmans blogg och tänkte på hur mycket tid, energi och arbete hon inte måste ha lagt ner på sitt jobb, utöver de vanliga jobbtimmarna, så jag ska banne mig gå och jobba idag! Försöker under tiden pigga upp mig själv med en fräsch bild från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0