"Smajeeeel!"

Publicerat klockan: 21:15:04 den 2008-11-09




Vi kör en sista bild innan jag går och lägger mig. Eller, var inte så säkra på det, man vet aldrig med mig! Det är en bild på en bild. På Matilda och mig när vi boardade båten. Precis när man skulle svänga och gå på båten, så dök italienska maffian upp. Inte bokstavligt talat, men de var italienare och beredde sig nästan så, fast på ett trevligt sätt. "Smajeeeel!" ropade någon och föste fram oss, varpå man hamnade mitt bland fotografer och strålkastare. Lite smått oförberett. Men lite kul var det i alla fall.
Senare när de printat bilder på alla de ville ha med, smackade de upp bilderna på väggarna i mittgången (själva centrumet av båten), som man kunde köpa om man ville. Matilda och jag splittade priset. Jag fick det stora fotografiet och hon fick två små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0