Skodregel

Publicerat klockan: 15:49:19 den 2008-11-30
Här har vi bild nummer två från fotograferingen i onsdags! Lite titta-över-axeln-oj-där-var-en-papparazzi bild. Love it! Verkligen världens roligaste fotografering på länge! Hur nu suttit en stund och dreglat på skor över internet. Massa fina stövletter, pumps och stövlar! Vill ha! Det enda frågetecknet jag ställs inför är att alla jag tittar på har minst 6 cm klack. Vill jag som tjej bli, minst, över 185 cm? Vad tycker ni, ska jag sträcka lite extra på mig, ha klackar och vara stolt lång eller ska jag håla mig till flats?

Kommentarer
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Sträck på dig och var stolt!!!

2008-11-30 @ 15:58:01
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0