Nu börjar jag se ljuset i änden av tunneln!

Publicerat klockan: 13:54:17 den 2008-11-06


Sådär! Nu verkar det faktiskt som saker och ting börjar klarna upp! En lång väg kvar, men istället för att deppa ihop över hur mycket jag faktiskt har att göra, gör jag en sak i taget. Hellre en sak än ingenting alls!
Nu har det blivit dags för lunch för min del. På tal om det; vad är det äckligaste respektive underbaraste ni någonsin ätit? Om jag hade haft en tidsmaskin och åkt tillbaka till när jag var ungefär fem år, och intervjuat mig själv hade jag svarat såhär:

Godaste: Pangkakor (så stavade jag när jag gick i ettan. Tur att man kan förbättra sig!) med sylt, grädde och glass!
Äckligaste: Ärtsoppa eller lever (även om jag inte smakat någotdera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0