Lite småstressigt just nu faktiskt

Publicerat klockan: 21:16:57 den 2008-11-06


Oh my god. Var är mitt minne?!


Hjälp vad tiden rinner iväg! Engelska samt kultur- och idéhistoria har klarats av under dagen. Känns så skönt att ha det gjort! Ännu e tyngd bortlyft från axlarna!
Just nu håller jag på att leta som en annan galning efter minneskortet till kameran. Känner mig lite smått panikslagen. Jag bara måste hitta den! Dessutom har jag inte ens börjat packa än! Är så opeppad på det just nu. Varför kan man inte bara få ta med sig hela garderoben och alla duschgrejer så slipper man bry sig?

Hur som haver, imorgon gäller det! Det är helt sinnessjukt vad kul vi kommer ha! Längtar så! Om bara väskan kunde packa sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0