Kvällens happening

Publicerat klockan: 14:15:03 den 2008-11-09


Om ett litet tag ska jag som sagt iväg igen. Lillebror Jens och hans fotbollslag ska ha fotbollsmatch killarna vs. föräldrarna samt ha en avslutningsmiddag i klubbhusetdär det kommer delas ut olika priser och vara en helkväll! Jag och Matilda har i sista sekund bestämt oss för att följa med, men eftersom vi är ganska trötta (på grund av nästan ingen sömn alls på båten) hoppar vi över matchen. Istället kommer vi gå och köpa pizza och heja på killarna.
Innan bilen går ska jag hinna få i mig lite yoghurt eller något annat ordentligt, eftersom Jens och jag spenderade hela förmiddagen med att äta godis! Känner mig seg och trött, så en halvtimmes powernap kommer göra sig gott! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0