Jag grät för att det gjorde så fruktansvärt ont

Publicerat klockan: 19:29:01 den 2008-11-27
Usch, idag har varit en fruktansvärt jobbig dag! Efter skolan åkte jag till Eastmans och gjorde både dittan och dattan med min käke. Tusentals formulärer att fylla i, undersökning och hela sex injektioner! Allt för att slippa smärtan! Vi diskuterade det, jag har haft problem med min käke i över fem år nu! Helt sjukt lång tid! Hur som helst, jag grät för att det gjorde så ont (även om min smärttröskel är hög)när jag fick sprutorna i mina inflamerade leder. Så här efteråt känns det skönt att ha det gjort. Dock en gång kvar! Mami var världens underbaraste som kom och mötte mig efter behandlingen, och tillsammans gick vi och shoppade. Hon köpte massa kläder och jag unnade mig detta från Ordning&Reda; en skrivbok/dagbok och en laptopväska. Visst är de coola?! Det tycker jag allt jag var värd, efter både igår och idag!

Kommentarer
Postat av: IloveKUKandBajs

Älskling, du är duktig!!!!

Finfina greje, du MER än förtjänade dem :)

<3 love you X3

2008-11-27 @ 20:44:18
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Åhh, vännen!! Det låter inte alls kul! Men jag tror att det kommer kännas att det var värt det när det väl är över! Hade du varit här hade du fått enn stor kram, men nu får det bli en luftkram!!



2008-11-27 @ 22:58:34
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0