I'm crazy!

Publicerat klockan: 21:18:43 den 2008-11-17
Call me crazy: jag har börjat lyssna på julmusik. Vad förväntar ni er, det snöade ju faktiskt (i Stockholmsområdet) igår! Dessutom har det börjat bli svinigt kallt och jag längtar efter en utomlandsresa och värme från solen mer än någonsin. Vintern har gjort sitt på mig. Jenny och jag disskuterade detta igår; jag har fått nog av vinter för mitt liv! Det räcker med ordentlig snö och vinter i en vecka, då man är på skidsemester, annars kan det lika gärna vara LA- varmt hela tiden. När jag vill ha snö och kyla åker jag dit. Låter inte det bra? Ps. Detta betyder för Guds skull inte att jag inte tycker om julen! Tvärtom, jag älskar julen! God jul i förskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0