Ett lite ledset inlägg

Publicerat klockan: 19:22:40 den 2008-11-26
Photoshooten med Emma pemma Sandström gick hur bra som helst! Så roligt har jag verkligen inte haft på länge! Världens underbaraste människa, vi klickade verkligen, så allt gick på en räls! Efter att vi hade valt ut bilder var jag tvungen att rusa till skolan, där jag skulle ha prov i Svenska C. Inte det lättaste när man har tre stora väskor som tillsammans väger över 10 kilo! Kom 10 minuter försent, men jag hann skriva provet och resten av lektionen var hur kul som helst! Vad jag skrattade! Ska dock nämna att jag hade ett viktigt möte på jobbet efter skolan. Riktigt jobbigt, tufft och tungt, så jag känner mig faktiskt lite nere nu, men det börjar bli bättre. Det hjälpte faktiskt att gråta en skvätt. Alla andra känslor och tankar åker på något sätt med när man gråter, så nu känns det lite lättare. Det finns ju ett så klockrent citat som passar just precis nu för mig, som en tjej på tunnelbanan så igår, som går ungefär så här: "If life feels really sour, make lemonade!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0